Salon Meblowy Domino

Case study

Kolorystyka nawiązuje do poprzednich projektów (czerwień), co pozwala na podtrzymanie identyfikacji wizualnej firmy, przy jednoczesnym odnowieniu jej wizerunku. Dodaliśmy nowe elementy i kolory (szarość), poprawiające odbiór strony i dynamizujące całą koncepcję.

W przypadku tej strony uznaliśmy, ze najważniejsze są dwa elementy: po pierwsze, atrakcyjność wizualna strony, która zachęci do zakupu mebli, a więc przełoży się na wyniki finansowe Klienta, a po drugie funkcjonalność i prostota korzystania ze strony, co da podobny efekt, pozwalając osobom wybierającym na szybsze podejmowanie decyzji. Dlatego strona daje możliwość ściągnięcia katalogów producenta, a w przypadku oglądania konkretnych mebli pojawiają się podpowiedzi artykułów podobnych („zobacz także”).

Oprócz tego strona zawiera dane kontaktowe, adresy sklepów, aktualne promocje, a także FAQ. Ponadto zintegrowaliśmy ze stroną fanpage Klienta na Facebooku, na który można przejść jednym kliknięciem.

Detale projektu

Pozostałe projekty dla Salom Meblowy Domino


Zobacz projekt

Salom Meblowy Domino

Scroll to Top